Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci zboží:

1. napište nám na e-mail info@telu.cz informace s popisem vaší reklamace,

2. pošleme vám štítek k nalepení a poslání přes Zásilkovnu,

3. do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář - ke stažení ZDE,

4. štítek, který jste od nás obdrželi, nalepte na balíček a ten odneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny - doručení k nám je ZDARMA,

5. jakmile k nám balíček dorazí, informujeme výrobce ohledně dalšího postupu reklamace a budeme vás informovat.

 

Vrácení zboží - odstoupení od kupní smlouvy:

1. ze zákona máte možnost odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní, a to bez udání důvodu,

2. do balíčku k vrácenému zboží přiložte vyplněný formulář odstoupení od smlouvy - ke stažení ZDE,

3. při převzetí balíčku zkontrolujeme, jestli je zboží v pořádku,

4. za vrácené zboží vám vrátíme peníze zpět na účet, který uvedete ve formuláři, nejpozději do 14 dnů.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení